3 oktober 2023
Of je bedrijf nu ISO gecertificeerd is of niet, vroeg of laat loop je er tegenaan dat er wijzigingen zijn in je werkomgeving, je werkwijzes, technische installaties of anderszins.
En hoe mooi zou het zijn als de organisatie beheerst omgaat met dergelijke wijzigingen, zodat daarmee volgens planning het beoogde resultaat wordt behaald en niet tegelijk nieuwe problemen worden gecreëerd. Helaas werkt dit in de praktijk niet zo simpel.
Hoe kunnen we het proces van wijzigen verbeteren? Wat kunnen we leren uit de praktijk bij andere bedrijven? En wat zijn best practices die we kunnen delen?
Naast dit inhoudelijke thema hebben we als vanouds weer de gelegenheid een van de lidbedrijven te bezoeken. Gastbedrijf is deze keer Vrumona in Bunnik, waar we een interessante rondleiding hebben gehad en kennis hebben gemaakt met de wereld van frisdrankenproductie.
Deze KAM contactdag was bij het Postillion in Bunnik.
12:00 uur | Inlooplunch |
12:30 uur | Opening door bestuur |
12:35 uur | Bedrijfspresentatie door Maarten Schaart, Manager Operations bij Vrumona |
12:55 uur | Bijblijven! |
13:40 uur | Pauze |
13:55 uur | Management of change, een wereld van verandering door Erik Bleichrodt, senior adviseur bij KWA en Ferdy van Breda, SHEQ manager bij Vrumona |
15:30 uur | Pauze |
16:00 uur | Rondleiding bij Vrumona (parallel aan workshops in groepen in te delen) |
16:00 uur | Workshops (parallel aan rondleiding in groepen in te delen) |
18:00 uur | Afsluiting plenair Drankje en aansluitend diner |
20:00 uur | Einde |